Common Rail Bosch I i II generacji, serwis wtryskiwaczy diesla
Czas trwania kursu 1 dzień od 9,00 do 17,00.
Cena kursu wraz z materiałami szkoleniowymi 700,00 zł netto.
Możliwość uzyskania certyfikatu ukończenia kursu.
1. Budowa i zasada działania systemu Common Rail firmy BOSCH.
2. Obwód paliwa niskiego ciśnienia:
a. Z pompą mechaniczną
b. Z pompą elektryczną
c. Układ mieszany
3. Pompa wysokiego ciśnienia CP1 i CP3
4. Regulacja wysokiego ciśnienia:
a. Zawór DRV
b. Zawór ZME
5. Czujnik wysokiego ciśnienia.
6. Wtryskiwacze elektromagnetyczne.
7. Sterowanie wtryskiwaczami elektromagnetycznymi.
8. Pozostałe podzespoły systemu CR:
a. Czujniki
b. Elementy wykonawcze (np. turbodoładowanie i recyrkulacja spalin)
9. Przegląd systemów wtryskowych DELPHI, SIEMENS i DENSO.
10. Serwis wtryskiwaczy systemu CR:
a. Urządzenia pomiarowe i narzędzia specjalistyczne
b. Metody serwisowania wtryskiwaczy
Jeżeli potrafi Pan odpowiedzieć na następujące pytania, to znaczy,
że nie musi Pan brać udziału w tym kursie.
1. Jakie są przyczyny uszkodzeń pomp i wtryskiwaczy sytemu CR i jak się
przed nimi uchronić?
2. Które elementy układu CR i w jaki sposób wpływają na rozruch silnika
i na jego pracę w różnych stanach obciążenia?
3. Jakie metody pomiarowe stosuje się przy diagnozowaniu wtryskiwaczy
elektromagnetycznych systemu CR?
|
|
Elektrotechnika i elektronika w pojazdach
samochodowych
Cz. I -
Elektrotechnika samochodowa
Cz. II - Elektronika
samochodowa
Cz. III - Pomiary
oscyloskopowe i multimetryczne
Klimatyzacja w
pojazdach samochodowych
Diagnoza komputerowa
sterowników z wykorzystaniem testera usterek
Bosch KTS
xxx i programu ESI[tronic]
Elektroniczne Systemy
Diesla EDC z pompami wtryskowymi Bosch
Common
Rail BOSCH I i II generacji, serwis wtryskiwaczy
diesla
Common
Rail BOSCH III generacji, filtry cząstek stałych,
diagnostyka systemów CR,
Elektroniczne układy
zapłonowe
Wielopunktowe
benzynowe systemy wtryskowe Motronic
Pokładowe systemy
diagnostyczne OBD II i EOBD
Magistrala CAN
|